Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Aan de waterzijde van het pand van de Zwerfkei was zonwering gewenst, aan deze kant zitten de kantoren en de werknemers hebben in de zomer last van de warmte.
Ik heb voor beide ramen buitenzonwering ingemeten, twee windvaste screens. Een van de ramen is door de architect geroteerd in de gevel gezet, dus dat was een kleine uitdaging. Maar geen uitdaging te groot en beide screens zijn prachtig gemonteerd. Nu kunnen de werknemers met de warme dagen genieten van een koel kantoor.
Copyright © C. de Jong Montage | Webdesign: Studio EVG - Eveline van Ginneken